سوال



آهای درخت گنده، از اون بالا، دنیا چه ریختیه؟

۰۰۰

ـ چرا چیزی نمی گی؟
ـ ...
ـ ببخشید.
ـ ...
ـ برای بار هزارم می گم،اشتباه کردم.
ـ ...
ـ خوب گفتم که، من مقصرم.
ـ ...
ـ یه چیزی بگو.
ـ ...
ـ به خدا دیگه تکرار نمی شه.
ـ ...
ـ فراموشش کن.
ـ ...
ـ ببین، ببخشید. منو نگاه کن.
ـ ...
ـ یه چیزی بگو خوب.
ـ ...
ـ من اشتباه کردم. قبول. با تمام وجودم قبول دارم.
ـ ...
ـ من واقعاَ پشیمونم.
ـ ...
ـ بابا یه حرکتی بکن.
ـ ...
ـ هر کاری بگی می کنم که این جریان رو ندیده بگیری.
ـ ...
ـ خواهش می کنم.
ـ ...
ـ ببین، خواهش می کنم منو نگاه کن. هر کاری بگی می کنم.
ـ ...
ـ تو رو خدا...
ـ هر کاری؟
ـ هر کاری تو بگی.
ـ ...
ـ ...
ـ یه دفتر ۲۰۰ برگ بردار. از اول تا آخرش پشت و رو ، ریز و تمیز.
با خودکار آبی و خط فاصله های قرمز. تمام خط.خوانا.
بنویس ـ غلط کردم ـ.بعد بده به من.دو هفته هم وقت داری.

ـ گم شو بابا.


  ببین چگونه حمل می کند،
       پهنهء آسمان را
        بر شانه های کو چکش
                                        جویبار
...  
                                                                         رضا چایچی