خب خب خب...
ببینم!
وقتی برنامه ریزی زندگیت به هم بخوره چیکار می کنی؟
وقتی سعی میکنی مسیر زندگیت رو تغییر بدی ولی نمی شه...
به نوعی وقتی بد بیاری بیاد سراغت هیچ جور هم دست از سرت بر نداره...
هوم؟
گریه؟
غم باد!؟
بد و بیراه به زمین و زمان؟
قرص آرام بخش؟
پاچه می گیری؟
بی خیالی؟
پشت پا به همه چه؟
خود کشی؟ ( بابا این دیگه خیلی لوس شده خداییش)
.
.
.
فکر کنم خدا داره بهم دهن کجی می کنه
آخدا با ما هم؟
خب من چیکار می کنم؟
سعی می کنم به خدا یاد آوری کنم که منم دهن کجی بلدم... چه جورم!
ببینیم کی پررو تره...





- یه جا خوندم:

روح ِ

انسان،

هر

از

گاهی

از

نو

راهِ

خود

را

پیدا

می کند...

(روح من شدیدا به این جریان نیاز داره...)

.
.
.
.
.

دلم یه سری عادات جدید می خواد.





نظرات 9 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:38 ب.ظ

یه لاله جدید ؟! شایدم شد :)

مریم یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:44 ب.ظ http://zehieshgh.blogfa.com

دلم برات تنگ شده بود :)

محمدعلی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:35 ق.ظ http://hesaar.blogfa.com

سلام
اگه شما هم با من هم حس هستین یه سر بیایین و یه شمع روشن کنین...
یا حق

ماکان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ق.ظ http://www.yellowinsane.blogsky.com

خوب سعی کن یک تیک جدید پیدا کنی . مثلا ... مثلا سرت دقیقه ای ۳ بار بکوب تو سقف خونه تون .

ب.ن سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:56 ب.ظ

با سلام
بسیار اتفاقی وارد وبلاگ شما شدم وازاین موسیقی زیبا یی که گذاشته بودین بسیار لذت بردم پیشنهاد من به شما و همه آنهایی که می خواهند حقیقت زندگی را معنا درک کنند واز این آشفتگی وسرگردانی نجات پیدا کنند (کتاب{ راه کمال} نوشته دکتر بهرام الهی را توصیه می کنم) : انسان هرگاه فهمید از کجا آمده ؛ برای چه آمده و بعد به کجا میرود ؛ متوجه می شود که چه باید بکند؛ از آن پس سرگردان نمی ماند. (استاد الهی)

سلول سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:11 ب.ظ

إ إ إ

اسمت کی عوض شد؟؟؟

صادق سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام لاله خانم
ببین زندگی بدون هدف و هدف بدون عشق معنا نداره
از آهنگت خوشم آمد

لالها سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:47 ب.ظ

امیر یحیی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.creaturee.blogspot.com

یه مامان لاله ی جدید!
version قبلیه که خیلی محشر بود... تا ببینیم مامان لاله تو version جدید چطوریه.
(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد