دیوونه




 
وقتی می‌خوای بری از پیشش
میگی خدافظ، میگی خدانگهدار
یعنی داری به خدا میگی بیا بازی به جا
یعنی داری میگی من دارم میرم از پیشش،‌ من دارم تنها ولش می‌کنم، من دیگه نیستم که مواظبش باشم، پشتش باشم، ‌مهربونش باشم
داری میگی خدا، تا وقتی که من نیستم تو بیا جای من وایستا، ‌تو بیا مواظبش باش، پشتش باش،‌ مهربونش باش
یعنی داری میگی من و خدا جاها عوض
یعنی داری میگی بهش "میسپارمت دست خدا"
یعنی اینکه من شاید نترسم، خدا هست








نظرات 16 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ق.ظ

kheili aali bood lale joon

دلقک دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ب.ظ

دیوونه

بنفشه دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:17 ب.ظ

......

*مشیانه سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ق.ظ

من معمولاً میگم: «خـدا به همراهِت».

A.Y سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.creaturee.blogspot.com

سلام مامانم!
خوبی؟
تفسیر زیبائی از "خداحافظ" ارائه شده، ولی بنظرم برای اکثر متدینان، این "خداحافظ" تبدیل شده به یک عادت و تعارف، همین و بس!
بیچاره غیر متدینان هم اگر میگن "خداحافظ" فقط برای این هست که چاره ای ندارند جز اینکه به لسان عامه ی مردم حرف بزنند و الا "خدا" کجا بود که حالا بخواهیم جاهامون رو هم عوض کنیم...!!!!
برای امثال من "خداحافظ" فقط یک معنی می تونه داشته باشه: "امیدوارم سالم و پاینده باشی!"
امیدوار بودنی که هیچ اطمینان و آرامش خاطری توش نیست. آرامش خاطری ناشی از وجود یک نیروی برتر که بتونه اونی رو که دوستش دارم برام نگهش داره و مواظبش باشه.
بدون "خدا" زیستن سخت هست ولی وقتی Consistency و سازگاری بیشتری رو تو زندگیت ایجاد می کنه، به سختیش می ارزه.

هدیه سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:53 ب.ظ

آهنگت خیلی خوبه لاله می دونستی ؟

راحله سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:27 ب.ظ http://bamerahl.persianblog.com

شاید هم اصلا نگی خداحافظ ... ولی مطمئنم از هیچی نمیترسی ... از هیچی ... چون خدا هست ... حافظت ... حافظش ...

... سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:55 ب.ظ

این روزها من جای خداحافظ کلمه ای میگم که برای خودم بی معنیه، اما اونی که می شنوه سرشو تکون می ده، لبخند می زنه و بعد میره...!!!!!

هیوااا

مهزاد پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:33 ق.ظ

پس بهتره نگین:خدافس .!!!! میفهمی که؟!؟!؟!

*مشیانه جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ق.ظ

اولندش،
شوما دو تا کلوم میگی نه یـه کلوم، آبجی هیـوا!
دُیــُم که،
سی کی تا حالا، "زَّت زیـاد" بی معنی شده آبجی!؟!؟!؟!
سیـُم و ختم ِ کلوم،
اینکه‌، زَّتتـون خِعلی زیـاد و پاینـده آبجی*

دلقک جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:54 ب.ظ

من اتریش می خوام ونگ ونگ ونگ .
من امریکا می خوام ونگ ونگ ونگ ونگ
من لاله رو نمی خوام ونگ ونگ ونگ ونگ ونگ ونگ ونگ .
من پادگان نمی خوام ( جیغ ) : ونگ ونگ ونگ ونگ ونگ ونگ ونگ ونگ ونگ ونگ ونگ ونگ ونگ ......

لاله جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:18 ب.ظ http://pargol.blogsky.com

مشیانه جون عزیزم( به کوری دلقک) هیوا جون الان تو بلاد غربته.... فرنگ جات تشریف داره واسه این میگه...
وگرنه که زت زیاد آبجی هیوا یک عالم معنی جات داره آبجی
دلقک جان سعی کن اون دهن گشادت رو جمع کنی کمتر ونگ بزنی زشته به خدا!

*مشیانه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:58 ق.ظ

آآآخ زووووو....
پـس بگووو چرا ایـن آبجی هیـوا، چرا به ندرتـلطفی میکنه اینروزآ!
گـُل گـُلیم، هیوا جونی‌، الهی که بهت خیلی خیلی خوش بگذره و همه چی بر وفق ِ مرادت پیش بره. فقط یادت نره که جایِ ما رو هم تو جاهایِ دیدنی خالی کنی، خصوصاً جایِ این دلقک جونی ِ بهانه گیر ِ ما رو!!

در ضمن، لذیذه دلِ مشیـانه،
اولاً، که ما شدیـداً مخلصاتیـم، آبجی.
در ثانی، با این دلقک جونی ِ ما بـِه از این باش، تو رو خـدا، من ضـامن، خُف خُف اکشالی نداره‌، کوشیـکه دیگه!!!
آخه اونم، عزیز ِ دلِ مشانووو ِ با اون لهجهءِ دوستداشتنی اش*

... شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:33 ب.ظ

ما که آخر مخلصی هستیم در برابر آخر مرام شما...ما کجای کاریم که لطفی هم داشته باشیم... بیشتر از این شرمندمون نکن عزیز...جایِ شما هم خیلی خالی، ولی سبز مشیانه ی عزیز ِ دلِ...
این دلقک دلبندم هم حکمآ داره دندون در میاره، بهانه گیر شده این روزا...راره...عزیزکم...اینقد سر به سرش نذار گـُلم...!!!!

هیوااا

پوریا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.puria.blogsky.com

دمت گرم
اصلا تا حالا اینطوری فکر نکرده بودم.
خیلی باحال بود.
الان سرم درد می کنه بعدا شوخی می کنم.
فعلا دمت ولرم!

مریم سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:13 ب.ظ http://zehieshgh.blogsky.com

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد