نظرات 7 + ارسال نظر
*مشیانه یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:24 ق.ظ

بخواب جونم، بخواب عمرم، بخواب شیرین زبون ه من
تا تو خوابی منم بیدار می مونم
~~~
گل ه ناز ه یکی یکدونهُ من
گل ه من، ساغر و پیمونهُ من
قدمت روی ه چشم خوش اومدی
روشن از روی ه تو شد خونهُ من
گل ه گندم گل ه پسته گل ه یاس
با دو چششمات میکتم راز و نیاززززززز
~~~
لاله جون امیدم، کبوتر ه سپیدم
تو از ره رسیدی، بخاطر ه دل ه تو دل از همه بریدم .......

(یادت میاد اینو؟ این شعر رو من از خودت یاد گرفتم! از اشعاری بود که توی کودکستان یاد گرفته بودی!!)
عشق کردی از این حافظه!!
؟!؟!!

خودم یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:31 ب.ظ http://pargol.blogsky.com

واقعا... واقعا مشیانه جونم
حظ کردم
حال اومدم
منو تا کجاها بردی
از دست تو....
:))

دلقک یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:34 ب.ظ

هر چی فکر .هیچ هیچ . انگار نه انگار دلقکی . امان از باران . از کویر . هیچ هیچ .
غیر منتظره . مثل همیشه . دلتنگ برای وکیل مدافعت . اینجا بهتر می خواند.

مهزاد یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:28 ب.ظ

واقعا خوش به حالش.(نمیدونم چرا گریه ام گرفت)

سالار پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:31 ق.ظ http://delopae.persianblog.com

سلام به دختر خاله عزیزم با این عکسی که گذاشتی معلوم شد که خوابالو هستی .موفق باشی...

احسان جمعه 13 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:08 ق.ظ

گوگوری مگوریییییییییییییییییی . لالا کرده....

حمید شنبه 21 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.shmarticle.persianblog.com

سلام وب لاگت قشنگه این عکس مال کیه این دختره که خوابیده ؟
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد