ای کاش می توانستم

تمام آنچه را که می خواهم

با آواز برایت زمزمه کنم

آنگاه

خوب می فهمیدی...




نظرات 31 + ارسال نظر
یاس سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:30 ب.ظ http://lovelyrose.blogsky.com/

آواز هم دیگر بی ثمر است ........
موفق باشی ...

روح لیمویی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:37 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

حتی بدون اواز هم میتونی بش بفهمونی..
فقط با یه نگاه

سالار سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:27 ب.ظ http://delopae.persianblog.com

اولآ سلام دختر خاله ی گلم .
دومشم این که من بازم برگشتم تا بنویسم.
‌ثالثآ اگر نتونستی بهش بگی به من بگو من براش میخونم(خودت که میدونی صدام توپه)
موفق باشی...

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:27 ق.ظ

إی داد ه بی داد .......
حدس من (مثل همیشه!) درست از آب در اومد. یعنی در واقع، تقضیر ه تو هم نیست چونکه، به قول ه تای ه بی همتا:

هر اندیشه که میپوشی درون ه خلوت سینه
نشان و رنگ اندیشه ز دل پیداست بر سیما

حالا کلک، راستشو بگو اون بشر ه « lOw IQ » کیه، ها بدجنس خان!؟!؟!؟!

*مشیانه چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:34 ق.ظ

با کمال ه شرمندگی، طبق معمول یادم رفت در بالا اسمم را وارد کنم! oS:

محمود چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:16 ق.ظ

لالا لالا یی ... لالا ... لالایی ...
گنجیشک لالا
لاله لالا
لالا لاله ای لالا لالایی
مهتاب لالا
همه لالا لالا لالا یی
اوسا لالا ... لالا لالا یی

حالا همه باهم ...
لالا لالایی
لالا لالایی
ای کاش لالایی
تمام ... لالایی
اواز ... لالایی
برایت ... لالایی
آنگاه ... لالایی
می فهمیدی!
لالایی!
خوااااااب ....پییییییییییییش ...
خخخخخخخخخخواااااااااااااا پیشششششششششششش
من صبح بیدار نکنین!
می خواهم خواب اقاقیا ها را بمیرم!

مشیانه* چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 ب.ظ

اول که .......!!!!!!! برای اوسا جان.
بعد هم لاله خانم،
بعد از این اگر شبی نصفه شبی،
تو کوچه قلندر و مست و خرام،
به کسونی مثل ما برخوردی‌،
اون چشا رو هم بذار،
یا اقلاً دیگهاونجوری باهاش نگاه نکن.
آخه من قربون هیکلت برم،
اگه هر نیگا بخواد اینجوری آتیش بز نه،
پس باآس تموم ه دنیا تا حالا سوخته باشه!!!!!!

بر گرفته از تئاتر ه شهره قصه*

اولین قرار چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:24 ب.ظ http://1st-gharar.blogsky.com

سلام
خوشحال میشیم شما را در ششمین قرار وبلاگ نویسان بلاگ اسکای ملاقات کنیم
http://1st-gharar.blogsky.com



محمود چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:09 ب.ظ

ایها الناس صاحب این بلاگ به من توهین می کنه میگه خوبین!

اوسا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:16 ب.ظ

همیشه تمام آنچه را که او باید بداند جای دگر می نویسی!
تمام آنچه که او نباید بداند برایش آواز می کنی!
خوب فهمیدن کار توست ...
عاشقی این است ...
آری ...
کاش برای عاشقان نیست
عشق درد مشترک داشتن
آرزوی یگانه کردن است
پایداری اش به وسعت درد و آرزو یش است.
آری...

مهزاد چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام... . اولا مرده ی عکستم.با این عکس حسابی زابرات شدم. باور کن.

مهزاد چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ب.ظ

ثانیا تو رو خدا فکر آواز خوندن رو از سرت بیرون کن.آفرین دختر خوب.

مهزاد چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:45 ب.ظ

ثالثا اینقدر قیافه حق به جانب نگیر....من که میدونم هدف اصلیت از گذاشتن این عکس تو وبلاگت چی بوده!

سالار پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:29 ق.ظ http://delopae.persianblog.com

ای وای همه ریختن رو سر دختر خالم الان خودم میام نجاتت میدم صبر داشته باش....بعدشم به دختر دایی گلم که دلم براش تنگول شده سلام میکنم....صبر کن اومدم نجاتت بدممممممم...

*وکیل مدافع پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:49 ق.ظ

ای کاش منهممیونستم که اصلیت گذاشتن این عکس ه «مکش مرگ ما» چی بوده.
حداقل انقدر از فوضولی نمیسوختم!!‌!‌!‌!!!

اوسا جون، شما یه سر ه نخی بهم بدید و بنده را روشن کنید، وگرنه موضوع ه وکالت و دفاع و این حرفها بالا میگیره ها،
به من چه، از ما گفتن!!!!!

هدیه پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:25 ق.ظ

...

خودم پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:22 ب.ظ http://pargol.blogsky.com

مهزاد اگه بلاگ داشتی که قشنگ جوابتو می دادم
عجب کاری کردم ها
وکیل مدافع ، توام؟

دلقک جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:06 ق.ظ http://www.calagh.com

هر چه بیشتر می خندانمت تلخ تر می شوی .
فکر کنم اینکه گفتی معده دردت خوب شده دروغ گفتی . مثل همیشه ی من .

مهزاد جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:47 ق.ظ

وکیل مدافع عزیز!اگه بخوای بدونی که اصلیت گذاشتن این عکس ه «مکش مرگ ما» چی بوده میتونیم با هم مذاکره کنیم...(چشمک)

مهزاد جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:48 ق.ظ

لاله!(مژه مژه مژه)

*مشیانه جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:52 ق.ظ

اولاً که، یک سلام بلند بالا و یک رسیدن بخیر ه خیلی عظیم به دلقک ه عزیز (و گاهی وقتام لذیذ)!!!

بعدم، مهزاد جون، منم صد در صد با مذاکره راجع به این موصوع موافقم، اینجوری نمیشه، باید ته توی ه این قضیه رو در بیاریم!!!! oD:

دلقک جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:26 ب.ظ

آرش شفاعی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:42 ب.ظ http://arashshafai.persianblog.com

زیبا٬عمیق و تاُثیر گذار می نویسی...دوست داشتی این طرفها هم بیا ...در خدمتیم

دلقک شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.calagh.com

در عوض هر روز می بینمت.

فائزه یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام لاله جون!فقط می تونم بگم که خیلی قشنگ نوشتی.خلاصه و مفید.ولی با وجود مهزاد خدا به دادت برسه!

مریم دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:36 ق.ظ

زیبایی قلمت کمتر از آواز نیست!

سلول پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.goolih.com

همون بهتر که نتونی و ما همینجوری خنگ باقی بمونیم، ولی گوشمون خراشیده نشه!

*وکیل مدافع پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:31 ق.ظ

برای ه خلوگیری از خراشیدگی، میتونید راهه ساده تری را انتخاب کنید جناب ه سلول.
با استفاده از دو دست ه مبارک روی ه گوشهاتون میتونید اونها رو از صدمهُ خراشیدن نجات بدید.
هم اینکه، عیش دیگران را از شنیدن ه صدای ه لطیف و دلنواز ه موکل ه بنده، ضایع نکنید!

*مشیانه پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:06 ق.ظ

علیک ه سلام به روی ه ماهتسالار جونی.
والله به حدی کشف این مخاطب ه لاله خانم، (در حقیقت حس ه فوضولی در بنده اوج گرفته بود) که متوجه ه سلام ه شما نشدم.
وگرنه، کسی که بخواد شما رو تحویل نگیره، هنور به دنیا نیومده داآش!!!!!!

دلقک جمعه 29 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.calagh.com

اینکه سی امین باشم برای کامنتای اینجا . اینکه کلی حال کنی یه بارم کامنتات به سی تا رسیده باشه .
والا اگه این فک و فامیلت نبودن چیکار می کردی با این کامنتای نداشته ات .

*وکیل مدافع ه گرامی جمعه 29 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:14 ق.ظ

دارندگی و برازندگی، جناب ه دلقک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد