الو

لاله

تو چیکار داری میکنی؟

الان کجای این زندگی ایستادی؟

چیکار می خوای بکنی؟

تا حالا از این بالا خودت رو دیدی؟

یه نگاه بنداز...

...

دردناکه نه؟

که چی؟

جداً الان تو کجایی؟

یعنی چی؟

تهِ تهِ این کارا چیه؟

الو

الو

.

.

.


















   ْ لاله مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد... ْ















                                       ...                                                                                                         








نظرات 13 + ارسال نظر
محمود شنبه 9 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:16 ق.ظ http://ordibeheshtegan.persianblog.com

الو
الو
فک کنم قط شد!
الو
الو
عیبی نداره شمارم افتاد ...
ها
نه
بذار دوباره بگیرم!
ب.............و.........................ق
http://pargol.blogsky.com/
الو
اونجا بلاگه؟
کسی هست؟
وا عجب دوره زمونه ای شده ها!
الو
الو
ااالللووووو
ای بابا
لاله؛ بله؟
من: ف........و.......ت
وا اوسا شمارتون که اوفتاده!
آها
کی من؟
من؟
من کی ام اینجا کجاست؟ ...
لاله:چیکار دارین حالا؟
هیچی این عکس ببین:

http://gallery.photo.net/photo/2829681-lg.jpg

خدافس
لاله؛ خوب میشین اوسا
من :عکسو ببین!

* دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:21 ق.ظ

مشیانه: بارک الله، لاله جون، امیدت و از دست نده.
من هم امیدوارم که ایشون "خوب میشن"!!!! oP:

مشیانه* دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:59 ق.ظ

ای برده اختیارم تو اختیار مایی
من شاخ زعفرنم، تو لاله رار مایی

گفتم: «غمت مرا کشت.» گفتا:‌‌ «چه زهره دارد؟
غم این قدر نداند کاخر تو یار مایی!»

سر را گرفته بودم، یعنی که در خمارم
گفت: «ار چه در خماری، نی در خمار مایی؟!؟»

من باغ و بوستانم، سوزیدهٌ خزانم
باغ مرا بخندان، کاخر بهار مایی

گفتا: «تو چنگ مایی، واندر ترنگ مایی
پس چیست زاری تو، چون در کنار مایی!؟!»

گفتم: «ز هر خیالی درد سر است ما را.»
گفتا: «ببر سرش را تو "ذوالفقار" مایی.»

«تای ه بی همتا؛ مولوی ه عزیز»

ماه مانا دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:36 ق.ظ

الو... محمود چی می گه؟ لاله می فهمه؟ چه خوب که می فهمه محمود چی میگه!

محمود دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:14 ب.ظ

:))

محمود دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام بر مشیانه جون مهربون
( ته خودمونی احتمالا تشتک می پرونه لاله)
شما که انقدر قلم خوب دارید و ما رو هم انجا غیر ایندفه چوب کاری میکنید نمی دونم چرا یه جا ندارید که ما هم چیزی براتون بنویسیم
اما به حرخال فکر کنم کار موکلین و دادگا ه ها انقد زیاده که وقت به بلاگ نمی رسه:))
در هر صورت ما زمین خوردتونیم
این موکل تلخ مزاجم بدر نمی خوره ها
( لاله تو چیزی نگو و الا کلاس بی کلاس ها!)
:))
در هر صورت ما از مطلب ژرف و عکس پر سودا نهایت استفاده رو کردیم.
فکر کنیم اینجا حکم سفارت سوییس رو واسه شما داره
و حافظ منافع شماس و الا تو سفارت خودتون می نوشتم
در ضمن از صاحب خونه هم واسه این مزاحمت ...چارتا شور مهمون من ...

خودم دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:30 ب.ظ http://pargol.blogsky.com

آقا منم بازی...

* سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:51 ق.ظ

عزیزه دل ه مشیانه‌،
تو خوده خوده، بازی هستی!!!! oP:

۰۰۰ سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:27 ب.ظ http://0ham.persianblog.com

گفتنی ها رو محمود و ماه مانا گفتن ! اما بیقراری هم حدی داره !

دلقک سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:46 ب.ظ

چون می گذرد غمی نیست !
عین همینو با یه ماژیک قرمز بد رنگ توی یکی از توالت های پادگان نوشته بود . اول بهم برخورد ولی بعدا هر روز می رم می خونمش . اینقدر حال میده اینجا دستشویی کردن( منظورم همون ریدنه ) . خلاصه شعرش فراخور حال تو هم میشه .
دلقک از اردکان .

دلقک سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:49 ب.ظ

ولی خدائیش دلم برات تنگ شده . حیف من به خدا !

مشیانه* چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:23 ب.ظ

آره بخدا واقعاًحیف ه تو که گیر ه این پسرهُ ناقلا میثم افتادی، کّه نه تنها، به قولی، خوب شدنی نیست. بلکه روز به روز هم نور ه الی نور، ....... هی هی هی!!!

*مشیانه شنبه 16 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:09 ب.ظ

بابا پس این لاله خانم کی برمیگرده تو شبکه؟؟
ما که دلمون پوسید! )o:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد