پستی و

پستی پستی و

پستی پستی پستی و پستی

پستی بلندی و پستی بلندی بلندی و بلندی

بلندی بلندی و بلندی بلندی پستی و بلندی پستی پستی و بلندی

پستی بلندی و پستی بلندی پستی و

پستی بلندی و بلندی پستی

و بلندی بلندی

و بلندی...
















                                                                                  از کتاب پستی...










نظرات 8 + ارسال نظر
*مشیانه سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:21 ق.ظ

و اینست جریان ه کل ه زندگی ما .....
حالا دیگه خود دانی که، چجوری باهاش «تا» کنی!

احسان سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:49 ق.ظ

.........

سلول سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:28 ق.ظ http://www.goolih.com

پستی پستی و بلندی و پستی و بلندی و عکسی مه هرگز نبود!

محمود سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:02 ب.ظ

http://gallery.photo.net/photo/2798651-md.jpg

مریم سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:21 ب.ظ

یعنی کدومش بیشتره؟
پستی یا بلندی؟
اصلا مهمه کدوم بیشتره؟؟؟؟

فتانه چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:37 ق.ظ http://fattaneh.persianblog.com

پستی یا بلندی کدووووووووووووم؟؟؟؟؟؟؟

دلقک جمعه 1 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:09 ب.ظ

شاید باورت نشه اما من الان تو یه کافی نت هستم توی اردکان و همچنان مچت رو گرفتم که کتاب پستی منو زودتر برگردون .
وکیل مدافع گرامی با این که خیلی دلم برات تنگ شده ولی باید اذعان کنم که چیزی برای موکلت نوشتم که ازش دفاع کنی .
با اینکه اینجا خندیدن بی معنیه ولی برای لجت هم شده قاه قاه قاه

*مشیانه یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:57 ق.ظ

والله،
به علت ه دلتنگی ه شدید، مسئلهُ دفاع و این حرفها، در برابر ه جناب ه دلقک عزیز، فعلاً تا اطلاع ه ثانوی، منتفی شده است.
بعدشم، من نمیدونم قضیهُ "مچ" و اینا چیه!؟!؟!
ولی تا اونجائیکه من میدونم، شما حالا حالاها رنگ ه کتاب ه پستی رو نخواهی دید، چون بعد از لاله نوبت با وکیل مدافع ه گرامی است‌!!! oP:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد