ـ شده تا به حال یه موقعیت خوبی داشته باشی ولی ندونی باید چیکار کنی؟
من تو این موقعیت لعنتی دارم دست و پا می زنم...
شرایط کار رو دارم ولی مغزم کار نمی کنه.
قفل کرده...
قفل...
کسی نیست هُلم بده؟...







ـ بزرگ بودن...

و از اهالی امروز بودن...

و با تمام افق های باز نسبت داشتن...

و لحن آب و زمین را خوب فهمیدن...

...

...

عجب...









ـ فکر کنم بیش از اندازه قطعه گم شده دارم!!!




                             







نظرات 7 + ارسال نظر
بنفشه پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ق.ظ

کسی نمیتونه هلت بده....چون اغلب منتظره همون تلنگره ایم....خودت بجنب...تنبل خانوم

احسان پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:17 ق.ظ

با تمام اینها هرگز فراموش نکن که امروز نیز همان فردائیست که دیروز نگرانش بودیم........

ماه مانا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:26 ب.ظ

.

*مشیانه جمعه 24 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:03 ب.ظ

اؤکی خانم جان،
اینم یک هههههههللللللللللللللللل ه اساسی!
باباجان بجنب، یالا باش‌!‌!
منکه نمیدونم موضوع چیه؟ ولی اینو میدونم‌ که، خیلی از موقعیتها تو زندگی، فقط و فقط یکبار برای آدم پیش میاد. و اگه غفلت کنی، موجب پشیمانی ست. و پشیمانی هم سودی ندارد،جانم
بنابراین یالا، بجنب، دلو بزن به دریا!!!البته مراقب هم باش ها!!!!

محسن جمعه 24 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:33 ب.ظ

لاله خانم هنرمند ( با اون عکس؟ و موزیک؟ زیبای وب لاگت)
به قول فریدون فروغی : دیگه فریاد رسی نیست ...
پس خودت باید حرکت کنی
و این رو حالا من از تو می پرسم:
تو تا حالا چند نفر رو هل دادی ؟!؟

اوسات جمعه 24 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:42 ب.ظ http://ordibeheshtegan.persianblog.com

یالا پاشو قل بخور ... تا لبه ها سابیده شن ...

ترانه دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:45 ب.ظ

منم با اوسات موافقم .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد