* با اجازه تون مغز بنده ماسیده...
   هنوز هوا سرد نشده ولی ماسیده...
   خواستم اعلام دارم!!!
   ( در ضمن هنوز می تونید تولد من رو تبریک بگید من ناراحت نمی شم ) 






نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:30 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
تولدت مبارک.
با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز.

*مشیانه چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:23 ق.ظ

به به به به به......، چه گذشت و فروتنی ای!!!!
پس حالا که اینطوره، باید بگم: آخه جسارته، گلاب به روتون، روم به دیوار، ولی تولدتون مبارکها باشه.
و انشاالله که، صد سال به از این سالها در پیش رو داشته باشی، لذیذم*

محسن جمعه 24 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:06 ب.ظ

لاله خانوم
من خیلی اتفاقی امروز شما رو (وبلاگتون) ملاقات کردم
و البته از این سلیقه شما بسار خوشم اومد چون به سلیقه من بسیار نزدیکه.
در هر صورت تولدتون رو تبریک می گم و آرزو می کنم در این وانفسا (زمانه)از امروز شروع خوبی داشته باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد