هذیان واره...






این خط کشا بود بچه بودیم داشتیم که شبیه چرخ دنده است یکی بزرگه یه کوچیکم وسطش قرار میگیره که روش سوراخ سوراخه بعد خودکار رو میذاری روش و هی دایره کوچیک رو داخل دایره بزرگه می چرخونی و شکلای ترنج واری درست می شه....
جدیدا به صورت تصادفی دوباره پیداشون کردم ... خیلی خوبه...
موقع استفاده فقط باید حواست به کارت باشه تا دستت خط نخوره ...
نقاشی رنگ کردن من یه هوو پیدا کرد.


 ۰۰۰

انسان ها موجوداتی هستند دارای ابعاد مختلف و متفاوت که یه بعد مشترک دارن... یه سگ ولگردِ وحشی تو مایه های دُبرمن...


 ۰۰۰ 

این کتابه یه پدیده است به خدا...

 ۰۰۰

چند وقته در مرحله حیرانی در زندگانی خود گیر کردم نمی دونم چرا...
سوالهام جواب نداره و درک خیلی از رفتارهای آدما واسم غیر ممکنه...


 ۰۰۰

از خودِ عاشقانم حالم بهم میخوره.


 ۰۰۰

چند هزار بار بگم وقتی رویا ندارم خوابم نمی بره؟


 ۰۰۰

مرگ بر سیستم خدمات اینترنتی کاشان با تمام مشتقاتش.







نظرات 8 + ارسال نظر
سلول شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.goolih.com

اَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَ
چقد نوشتی
فکر کنم رویا نداشتی خواب خط کش دیدی، حالت به هم خورده!
مرگ بر سگ ولگردِ وحشی!

هدیه شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:56 ب.ظ

...

مهستا یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:11 ق.ظ http://mahasta.blogsky.com

منم از اون خط کشا می هوام

مامانت یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام دخترم
اول:روز مادر را بهم تبریک نگفتی!
دوم:باموردهای۴و۵ نوشته هات خیلی موافقم.

من خودم و مسعود یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:12 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com

اول اینکه منم از اون خط کشا دارم P:
دوم اینکه زیاد سخت نگیر


*مشیانه* یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:21 ق.ظ

اولندش که،
من نفهمیدم جه کتابیه که پدیده است، چون لینکش باز نمیشه!!
دومندش که،
کاملاً از وجهات امر نمایان است که در مرحله بسیار دشواری بسر میبرید!!!
فقط امیدوارم قبل از اینکه خوانندگان را هم به حیرانهای پیچاپیچ خود بکشانید، خداوند شفای عاجل را مرحمت فرمایند تا این دوران بزودی سپری شود!!!!!! op:
در آخر ولی مهمتر از همه،
روز مادر و هفته بانوان را به عمهء نازنین خودم تبریک میگم* (o:

محمود یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:22 ق.ظ

من یک استکان عرق نعناع توصیه می کنم !

غزاله دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:03 ب.ظ http://barandel.persianblog.com

اون سگ ولگرد وحشی ایندفعه کجا ریده؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد