دیشب، زمان بافتن خیالاتم......خیال بافیم رسید به لحظه مرگم...
از حالت خوابیدنم احساس تو قبر بودن بهم دست داد...
داشتم فکر می کردم اگر هم بمیرم همین جوریه لابد...
همین احساس ِ..... شاید...
لم داده روی طرف راست بدن ( البته من طرف چپ رو ترجیح میدم، شخصاً )...
...
همین طوری رفت جلو...
رفت، رفت تا رسید به زمان فاسد شدن...
زمان کرم گذاشتن...
همیشه احساس می کنم اولین قسمتی از بدنم که کرم میذاره پهلوی چپمه...
از پهلوی چپم شروع می شم...
هیچ حس بدی نیست......نه درد داره...... نه هیچی...
فقط صدای کرم ها اذیت می کنه.......و وول خوردنشون تو بدنت...
یه حس بدی مثل مور مور شدن...
چون اجتناب ناپذیره باید تحمل کرد دیگه و دعا کرد که زودتر گوشتای تن تموم شه...
خوب از این لحاظ میشه گفت که من خوش شانسم...
...

تنها مسئله ای که خیلی خیلی آزار دهندس... 
و حتی فکر کردن بهش هم عذاب آوره.......
                                                             وجود مارمولک اون زیره.
وای، وای فکرش رو بکن...
یه مارمولک ِ چندش آوره ِلزج ِ کریهُ المنظر ِ دراز
با اون دست و پای چندش آورش
رو تن من با احساسی فاتحانه راه بره، منم هیچ غلطی نتونم بکنم.
وای این بدترین عذاب عالمه...
تصورش رو بکن...
مارمولکه با وقاحت هر چه تمامتر بیاد رو دماغم بشینه...
اون دم کثافت و لزجش رو هی رو صورتم تکون تکون بده
من از ترس نتونم حتی جیغ بزنم ( البته اگر هم بزنم فایده نداره چون من مُردم ).
با یه حالت خیلی کریهی از روی دماغم سرش رو خم کنه،
ذل بزنه تو چشمام بدون اینکه مژه بزنه...
بعد اون دهن بی ریختش رو باز کنه و با زبون درازش دور دهنش رو لیس بزنه...
چشاشو ریز کنه...
بعد از یه مکث کوتاه، با یه خنده مسخره ای بلند بلند بگه:

                                       دیدی بالاخره گیرت آوردم، کوچول...

من اون لحظه دچار مرگ دوباره میشم...
تولد دوباره رو شنیدی؟... من دچار مرگش میشم...
آرزو می کنم وسط برف و یخبندون بمیرم که مارمولک وجود نداره ...حداقل...

                                                                                                      آمین .




نظرات 13 + ارسال نظر
دلقک دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.zendegan.persianblog.com

حسود شدم . زیاد .
.
.
.
راستی منم آرزو می کنم وسط برف و یخبندون بمیری .
.
.
.
آها راستی راستی خوبی ؟

علی سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.ilamart.persianblog.com

سلام زیبا بود به روز شدم سر بزن (گروه هنری ارتش دریدا)

آه سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:38 ب.ظ

گلوله ی نرم تن نازنینی می شناسم که جوابت را او خوب می دهد می دانم ... من مردی سیمی می شناسم که اونم جوابت ر ا می داند ... و من اناری می شناسم ... که اوهم جوابت را میداند ... و کاجی آب دیده ... و ...

آه سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:39 ب.ظ

تو هستی و زنده ...

آه سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:40 ب.ظ

من روزی می بینم و دستانی نخ و نقش آلوده و لاله ای ...

آه سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:41 ب.ظ

اینان را همه دریا به من گفت ...

محمود رضا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:42 ب.ظ

منم آه ...

دلقک چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.zendegan.persianblog.com

لاله من شناختمش طرفو .
حالشم گرفتم . بیشترم بخواد لوس بازی در بیاره بیشتر حالشو می گیرم .

مصطفی چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:38 ق.ظ http://wwww.m-farahi.co.sr

پرسون پرسون یواش یواش

اومدم دم در خونه تون

ترسون ترسون لرزون لرزون

اومدم دم در خونتون

یک شاخه گل در دستم

سره راحت بنشستم

از پنجره مرا دیددی

هم چون گل ها خندیدی

ااااااااااااااااااااااااااااااااه

به خدااااااااااااااااااا

آااااااااااااااااااان نگهش

اااااااااااااااااااااااااز خاطرم نرود

گفتم به خدا قهر گناه

دل منتظرو چشم به راه

ای من به فدات ناز نکن تو

با چشم ساهت ناز نکن تو

این دو روز دنیا مثل خوابو رویا گزرونه

با هم آشتی باشیم

که بهار دوباره گل فشونه

پرچین چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:28 ب.ظ http://parchin.blogsky.com

مارمولک موجود دوست داشتنی و مفیدیه..
اولین باره اینجا میام.
موفق باشی.
رضا.

سلول چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.goolih.com

به خدا عوض میشه! از ولنتاین تا حالا هنوز ۴ روز نشده. بعنی امشب میشه. مارمولک!

سلول پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:48 ق.ظ http://www.goolih.com

:"

غزاله جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:36 ق.ظ http://barandel.persianblog.com

حالا فرض کن تو یخ بندون مردی، اگه بری جهنم مارمولک های اون دنیا رو چیکار میکنی؟ مارها رو چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد