خیلی از کار ها هست که دوست دارم دوباره انجامشون بدم...
دوباره...
کارهایی که یه زمانی انجام می دادم ولی واسه خاطر یه سری اتفاقات...
یا شرایطی که پیش اومد... یا احساسی که نسبت به اون کار پیدا کردم،
رهاش کردم.
یکی از اون کارها خوشنویسیه...
دلم می خواد دوباره خطاطی کنم...
نه اینکه بخوام خط یاد بگیرم تا بتونم خوشنویسی کنم...
یا نمایشگاه بزنم...
یا مدرک ممتاز بگیرم...
یا هر هدف بزرگ دیگه ای...
نه
هیچی
فقط دلم می خواد دوباره از اول برم سر کلاس خوشنویسی بشینم...
دوباره استادم حافظش رو باز کنه و از نو یه مصرع واسم سر مشق بنویسه...
منم انقدر تو اون لحظه از حرکت دستش و صدای قلم و تنَازیش مست و خمار
بشم که استاد ارجمند مجبور بشه هر توضیحی رو واسم دوبار دوبار بگه...
منم فقط جواب بدم:  اوهوم... 
بعد برای جلسه بعد یه خط خرچنگ قورباغه بنویسم و بیام ور دست استاد
تا با غرغر ایرادام رو بگیره...
بعد دوباره نوبت حافظ و تک مصرع و سر مشق خودم برسه...
و تا ابد همین برنامه تکرار بشه...
                              تکرار بشه... 
                                 تکرار بشه...
فقط تا همین جا...
دیگه اصلاً بالا تر نیام...
                            تا همین جاش خوبه.  
 

نظرات 2 + ارسال نظر
استامینوفن چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:26 ب.ظ

این فقط یک سعی ساده است برای جواب به یک کامنت ابلهانه با یک کامنت ابلهانه دیگه..درک میکنی که :)

سلول چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1382 ساعت 02:33 ق.ظ http://www.goolih.com

خرابه که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد